wtorek, 8 maja 2018

Matematyka w plenerze czyli czy kamień może być kwadratowy

Majówkę spędziliśmy oczywiście w górach - ale o tym będzie osobny wpis.
Chodząc po górskich ścieżkach cały czas miałam w głowie zaproszenie Buby z Bajdocji do projektu Matematyka w plenerze.
Wiedziałam, że przyroda sama podsunie mi jakieś ciekawe pomysły do zrealizowania i rzeczywiście.


 Idąc tą ścieżka widziałam nie kamienie a figury geometryczne.

Na postoju zagraliśmy z Małym w szybką grę.

Stań na kwadracie!

Wskocz na trójkąt!


Poszukaj prostokąta!


Zdjęcia nie pokazują może zbyt wiele, ale zabawę mieliśmy niezłą.


To nasz pierwszy, ale na pewno nie ostatni wpis w ramach projektu Matematyka w plenerze.


3 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. To fakt, w górach człowiek zawsze widzi więcej :)

      Usuń
  2. O, a jaka rozmaitość kształtów! Jak to miło spędzić majówkę "oczywiście" w górach. Dla każdego mojego dziecka to "oczywiście" jest zupełnie inne. Dobrze, że Ojciec rodu uległy:)

    OdpowiedzUsuń