czwartek, 13 kwietnia 2017

Rachel Abbott "Obce dziecko"

Nie pamiętam już czym się kierowałam, biorąc tą książkę z biblioteki. Może przyciągnęło mnie dziecko w tytule i na okładce, może nagrody zdobyte przez autorkę, może to, że wydawca porównuje ją z lubianymi przeze mnie nazwiskami tj: Lee Child lub James Patterson.
Wypożyczyłam i na dość długo odłożyłam na półkę. Jednak gdy zaczęłam czytać – wciągnęło mnie na maxa. To naprawdę świetny thriller psychologiczny, trzymający w napięciu do końca.


A o co chodzi?
Emma żyje spokojnie u boku swego męża, razem wychowują malutkiego synka Olliego. Wydaje się, że przy tej kobiecie Dawid poukładał na nowo swoje życie, zrujnowane przez tragiczny wypadek sześć lat wcześniej, w którym jego pierwsza żona ginie na miejscu, zaś córeczka Natasha znika z miejsca wypadku.
Jednak pewnego dnia Natasha pojawia się w progach ich domu i bezlitośnie burzy ich domowy spokój. Wychodzą na jaw tajemnice z przeszłości a Emma będzie musiała postawić wszystko na jedna kartę, by ratować swojego synka.


Książkę zgłaszam do wyzwań: WyPożyczoneCzytam, ile chcę.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz