sobota, 6 maja 2017

Nowości na moich półkach

Nie mam zwyczaju chwalić się co miesiąc książkami jakie trafiły pod mój dach. Egzemplarzy recenzenckich nie dostaję, sama też niewiele kupuję (no chyba, że są jakieś promocje).
Czasem jednak odchodzę od tej reguły, zwłaszcza gdy książki trafiają do mnie w wyjątkowy sposób.

Pierwsza niespodzianka przyszła do mnie pocztą. To nagroda od Justyny za udział w wyzwaniu Czytam, ile chcę.


Choć nie znam tego autora, ani tytuł nic mi nie mówi, już się cieszę na czytanie. Dziękuję też za świetne zakładki  :)

Moje kolejne nabytki są u mnie dzięki wymianie książkowej zorganizowanej przez Śląskich Blogerów Książkowych. Odbyła się ona 24 kwietnia w katowickim WOMie. Dowiedziałam się o tym wydarzeniu dzięki Sardegnie, którą miałam okazję poznać tam osobiście. Bardzo się cieszę z tego spotkania i mam nadzieję, że jeszcze nie raz uda nam się spotkać i pogadać nie tylko na książkowe tematy.

Tuż przed wymianą zrobiliśmy z Młodym przegląd na naszych półkach i do Katowic pojechałam z małym plecaczkiem.
A wróciłam ze stosikiem dla Młodego



i dla siebie
 

Takie wymiany to super pomysł. Postanowiłam częściej zaglądać do SBK i pewnie jeszcze wezmę w niej udział.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz