piątek, 26 stycznia 2018

Serduszko na Dzień Babci

Koraliki Hama pojawiły się w naszym domu już dawno temu. Jakieś 5 lat temu Młody dostał pod choinkę zestaw do zrobienia figurek piratów. Pamiętam jak dziś ile czasu nad tym spędził. Przeliczał koraliki na papierowej instrukcji, nakładał na podstawkę, a potem razem prasowaliśmy.
Z tego zestawu zostało nam całkiem sporo koralików. Byłam ciekawa, czy Małego wciągnie taka zabawa, bo on ma całkiem inne upodobania niż starszy brat w jego wieku. Kupiłam w Tigerze malutkie podstawki w kształcie serca i kółeczka i zaproponowałam Małemu zrobienie prezentów dla Babć. Synek najpierw upewnił się czy może to zrobić tak jak chce (nawet Lego nie lubi budować wg instrukcji, tylko zawsze wg własnego pomysłu), a potem zabrał się do pracy.
Efekt przerósł moje oczekiwania. Serduszka Małego były przemyślane pod każdym względem. Posiadały nawet oś symetrii.

Tak wyglądały koraliki na podstawce...


a tak po wyprasowaniu.

Niestety zdjęcie zrobiłam tylko jednej pracy. Drugie serduszko powstało parę dni później, a oba powędrowały do babć. Na takie cudo czeka jeszcze jedna babcia i dziadek, ale trzeba dokupić koralików.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz